Razlozi zašto žene postaju muškobanjaste

  • This topic has 0 odgovora, 1 glas, and was last updated prije 11 years, 9 months by Anonimno. This post has been viewed 1364 times
Pregledavate post 1 (od ukupno 1)
  • Autor
    Postovi
  • #10351
    Anonimno
    Neaktivan

    Pitanje:
    Čuli smo kako ima žena na univerzitetima, školama, institucijama ili žena koje drže predavanja, čiji muževi ne uživaju u njima zbog njihovih muškobanjastih osobina. Mi bi rado htjeli da nam razjasniš ovo pitanje.

    Odgovor:
    Temelj ovome je loš odgoj.
    Jedan od uzroka lošeg odgoja je pokvareno društvo i pokvarena uprava škole na kojem je osnovano podučavanje muškaraca i žena, momaka i djevojaka.
    Siguran sam da studentice ne poznaju njegove, sallallahu ‘alejhi we sellem, riječi:
    ” Allah je prokleo muškobanjaste žene. ”
    Isto važi i za hadis Ibn ‘Abbasa, radijallahu ‘anh:
    ” Allahov poslanik, sallallahu ‘alejhi we sellem, je prokleo muškarce koji oponašaju žene i žene koje oponašaju muškarce. ”
    Mislim da učenice koje su završile srednju školu ili više studije nisu čule za ove hadise.
    A ako ih jedan dan i čuju, uđu im na jedno a izađu na drugo uho.
    Ovo zato što uprava škole ne dozvoljava učiteljicama, makar one bile religiozne, da se zadube u ova pitanja.
    Općepoznato je u šerijatu kod učenjaka da je čovjek taj koji treba izlaziti iz kuće i skrbiti familiju dok žena ostaje kod kuće.
    Ovo će ona raditi shodno riječima svoga Gospodara, tebarak we te'ala:

    وقرن في بيوتكن
    ” U kućama svojim boravite. …”
    (el-Ahzab:33)

    Kada žena izađe izjutra i vrati se navečer, ona oponaša muškarce.
    Zato danas skoro i ne vidimo mladih djevojaka koje se stide toliko, da umjesto gledanja u muškarca gledaju dolje i broje svoje korake.
    Mi ne vidimo ovu djevojku a kojih je bilo mnogo u pagansko doba a da ne govorimo prvoj, čistijoj i svjetlijoj islamskoj eri.