Sky News emitovao lažni intervju sa talibanima, ruska teroristička banda KGB izmislila sličnu priču

Objavljeno / ažurirano:

Prema izvještajima nezavisnih medija, TV kanal Sky News je napravio još jedan lažni intervju sa Talibanima.

Britanski demokratski propagandni kanal Sky News je prikazao intervju naslovljne sa: “Regionalni afganistanski komandir tvrdi u ekskluzivnom intervjuu da Britanci finansiraju talibane”.

U uvodu “intervjua” na Sky News-u se kaže: “Talibanski komandant je izjavio za Sky News da većina njihovih finansija dolazi iz Velike Britanije, gdje su odani borci spremni da organizuju terorističke napade na njegovu zapovijed”.

U petak, 22. oktobra, anti-američka web stranica The Unjust Media, je kontaktirala Zabihullaha Mudžahida, zvaničnog glasnogovornika Islamskog Emirata Afganistana, i pitala ga da provjeri autentičnost intervjua koji je emitovao Sky News.

Zabihullah Mudžahid je rekao:

“Takav intervju se nikad nije desio, ljudi koji su u ovom intervjuu prikazani kao mudžahidi nisu mudžahidi nego glumci, koje je unajmio Sky News da odglume ovaj lažni intervju, kako bi širili njihovu propagandu protiv Islamskog Emirata Afganistana.

Sve što je rečeno u tom intervjuu je totalno smeće. Sky News se treba stidjeti sebe zbog ove obmane na polju novinarstva i Britanije”.

Sky News-ova matična kompanija News Corporation, je treći najveći svjetski medijski konglomerat za 2008. (iza The Walt Disney Company-a i The Time Warner Company-a), a za 2009. godinu treći najveći medij kada je u pitanju zabava.

Direktor ove kompanije, glavni izvršni direktor i osnivač je Rupert Murdoch.

Podsjećamo da ovo nije prvi lažni intervju koji su emitovali britanski mediji. Ranije, londonski Sunday Times je napravio lažni “intervju sa dva starija znanstvenika talibana” i jednim afganistanskim novinarom. U intervjuu je navedeno da je Emir Islamskog Emirata Afganistana, Mulla Omer, bio navodno veoma zagrijan za razgovore sa Karzaijem i NATO-om.

Voljeli bismo privući pažnju na činjenicu da su britanski mediji ti koji najviše proizvode lažne informacije. Ovo se prije svega odnosi na stalne neuspjele pokušaje Londona da prikažu talibane kako navodno vode razgovore sa Karzaijem.

Istovremeno sa kampanjom laži o finansiranju “terorista” Islamskog Emirata Afganistana, ruska teroristička banda KGB (preimenovana u FSB da zavara ljude) je distribuirala 22. oktobra lažni izvještaj preko KGB medija (a u Rusiji ne postoji medij koji nije podređen KGB-u).

KGB izvještava:

“U Dagestanu je spriječen pokušaj da se militantima uveze novac. Pokušaj da se prokrijumčari oko 680 000 $ i 8.6 miliona rubalja (227 000 $) u kešu, namijenjen za finansiranje ekstremizma i terorističkih aktivnosti, je osujećen specijalnim operacijama FSB-a u Dagestanu.”

Međutim, prema informacijama iz Dagestana, KGB je jednostavno oduzeo novac od dagestanskog biznismena, i lažno ga optužio za krađu novca. KGB generali će jednostavno staviti novac za “teroriste” u svoje sopstvene džepove.

Izvor: Kavkaz centar

Prijevod: KavkaskiEmirat.com

Obrada: Put vjernika

NOVO NA SAJTU

Jekin (čvrsto ubjeđenje) – peti uvjet šehadeta

0
U uvjete ispravnosti riječi tewhida1 spada također i nepostojanje sumnje i ostvarivanje jekina – čvrstog ubjeđenja u ono što zahtjevaju ove riječi2. Kao što...

Preporučeni sadržaj

Afganistan: U Helmandu srušena dva vojna helikoptera, poginulo 10 vojnika

0
Najmanje devet osoba poginulo je u padu dva vojna helikoptera na jugozapadu Afganistana. Dvostruka helikopterska nesreća dogodila se u provinciji Helmand, u distriktu Nave, gdje...

Islamske teme